Cyberpunk Wikia
Advertisement

Kiralık bir silah için Jackie, gerçekten yetenekli bir suikastçı. Vahşi batı ortamında kesinlikle ya silahşor ya da ödül avcısı olurdu. 2077, onu büyük ligin hemen dışında bir cyberpunk olarak görüyor. Ve gerçekten oyunun içine girmek istiyor.

— Önemli Cyberpunk 2077 Demo Noktaları

Jackie Welles, Cyberpunk 2077 oyunundan bir karakterdir.V'nin ilk iletişim kurduğu kişilerden biri ve birçok görevde ortağıdır. İspanyolca konuşuyor ve Hurdacılar (Scavengers) çetesinden nefret ediyor.

Genel Bakış[]

Jackie Welles, eskibir Jackie Welles üyesidir ve birkaç yıldan sonra annesinin öğrenmesi nedeniyle çeteden ayrılmıştır. Jackie her zaman kendi ustası olmak istedi ve en sonunda paralı asker oldu. İşinde profesyoneldir ve kendisinden büyük askerlere büyük bir saygısı vardır. Arkadaşlığa, sadakate ve aileye her şeyden daha çok önem verir. Kendi ailesini geçindirmeye ve lükste yaşatmaya çalışıyor fakat bunun için oldukça sabırsızlanıyor çünkü bu onun için yakalaması zor bir hayal.[1]

Jackie, V'ye Gece Şehri'nde işlerin nasıl iyi yapıldığını gösteriyor ve 3 başlangıçta da V'nin ilk arkadaşı olarak karşımıza çıkıyor.

Biyografi[]

Jackie Welles 2047 yılında doğmuştur.

Giriş[]

Oyuncu tarafından V için seçilen özgeçmişe bağlı olarak Jackie hikayeye farklı bir giriş yapacaktır. Her biri ana hikayeye bağlanan farklı bir görev serisine sahiptir.

  • Sokak Çocuğu: Jackie, V ile bir araba çalmaya çalışırken karşılaşır.
  • Şirketçi: Jackie, V uzun zamandır arkadaştır.
  • Göçebe: Jackie, Kırgıbayır'dan Gece Şehri'ne kaçakçılık görevinde V ile tanışır.

Geliştirme[]

Jackie, oyunun 48 dakikalık oynanış gösteriminde önemli bir rol oynuyor ve V'ye Sandra Dorsett'i Scavengers çetesi vücudunu parçalamadan kurtarması için yardım ediyor.

Arabası, oyuncuların Gece Şehri'nde sürebileceği araçlardan birisidir.

2019'daki E3 sinematik fragmanında Jackie, özel bir sibernetik büyütme çipi çalmak için Dex'den aldıkları bir görevde V'ye yardım ederken görünür. Çip başarılı bir şekilde geri getirilse de V hırsızlığıyla büyük dikkat çekerek görevi mahveder ve muhtemelen bu yüzden çıkan bir çatışmada Jackie vurularak öldürülür. V, bunun suçluluk duygusuyla duygusal çöküş yaşar.

İlişkili Görevler[]

Sokak Çocuğu Özel Görevleri[]

  • Sokak Çocuğu

Şirketçi Özel Görevleri[]

  • Şirket Faresi

Göçebe Özel Görevleri[]

  • Göçebe

Genel Görevler[]

  • Yarıp Geçmek
  • Profesyonel Olmak

Galeri[]

Referanslar[]

CD PROJEKT RED. Önemli Cyberpunk 2077 Demo Noktaları. Los Angeles, CA. 2018

Advertisement