Cyberpunk Wikia
Advertisement

2077Icon

Dexter "Dex" DeShawn, Cyberpunk 2077'de üçüncül düşman olarak yer almaktadır. Gece Şehri'nde oldukça tanınan bir İş bitirici'dir fakat son birkaç yıl sahneden uzak durdu ve son zamanlarda geri döndü.[1]

Genel bakış[]

Dexter DeShawn ismini Rogue gibi İş bitirici olarak duyurmuştur fakat onun kadar iyi değildi. İçgüdüsüne dayanarak konserler için paralı asker seçtiği biliniyordu ve düzenli bir ekibe sahip değildi. Şehri birkaç yıl tatil için terk etmişti ancak hiç kimse bunun doğru olduğunu düşünmüyordu. 2077'de geri döndü ve Evelyn Parker ile Yarinobu Arasaka'dan Hazine'yi çalmak için sözleşme imzaladı. Konpeki Plaza'daki soygun için T-Bug, Jackie Welles ve V'yi işe aldı ancak ortamda yeni oldukları için paylarını sadece %30 ile sınırladı. Soyguna hazırlanmak için Dex, Maelstorm tarafından çalınan Militech robotu Yassıkafa için 10,000 avrodolar ödedi ve ayrıca Jackie ve V'nin kaçışı için Delamain'in "Platin Paketi" için bir miktar para daha harcadı.[1]

Soygun, Yorinobu'nun babası Saburo Arasaka'yı beklenmedik bir şekilde öldürmesi nedeniyle yan yattı fakat V, toplantı yeri No-Tell Motel'e kaçmayı ve Dex ile buluşmayı başardı. Dexter ise V'nin dikkatleri onun üzerine çektiği için ona sinirliydi ve bu yüzden V'yi öldürüp vücudunu çöplüğe attı. Daha sonra Saburo'nun koruması Takemura, Saburo'nun ölümünün arkasında V'nin olduğunu düşünürek Dex'i takip etti ve bedenin nerede olduğunu araştırdı. V'nin canlı olduğunu öğrendiklerinde Takemura, Dex'i öldürüp V'yi yanına aldı.[1]

İlişkili görevler[]

  • Soygun

Galeri[]

Referanslar[]

CD PROJEKT RED. Cyberpunk 2077 Demo Highlights. Los Angeles, CA. 2018

  1. 1,0 1,1 1,2 Cyberpunk 2077'de yaşananlara göre
Advertisement