Cyberpunk Wiki
Advertisement

Yoko Tsuru – znajoma T-Bug, netrunnerka prowadząca sklepik w Kabuki, a także postać występująca w Cyberpunk 2077.

Biografia[]

Cyberpunk 2077[]

Yoko Tsuru po raz pierwszy pojawiła się w ramach wykonywania zadania pobocznego Prezent od T-Bug. V podczas pierwszej rozmowy zdziwił się, że każdy może sobie od tak wejść do netrunnerskiego sklepiku i kupić nielegalny soft do netrunningu. Kobieta jednak zaprzeczyła temu oraz dodała, że oficjalnie serwisuje cyberdecki. Zauważyła, że jeżeli jednak ktoś przyjdzie z polecenia i wie, czego szuka, wtedy zapewne w końcu to znajdzie[1].

V stwierdził, że przyszedł od T-Bug, która powiedziała, że netrunnerka coś dla niego ma. Dopiero wtedy sprzedawczyni rozpoznała głównego protagonistę. Kobieta wyjaśniła, że ich wspólna znajoma kazała jej odłożyć dla niego demona, który działa na każdym decku trzeciej generacji. Dumny z siebie V wyjawił, że posiada Militech Paraline, więc na pewno zadziała. Yoko Tsuru zdziwiła się, że główny protagonista posiada taki dobry sprzęt, skoro jest dopiero początkującym. Dodatkowo powiedziała, że V może wypróbować hacka ujawnienie interfejsu od razu na jej punkcie dostępu. Być może w ten sposób uda mu się stamtąd wyciągnąć jakiś ciekawy program albo komponenty. Bez względu na wszystko, kobieta zapewniła, że mu się to opłaci.

Powiązane zadania[]

Przypisy

Advertisement