Cyberpunk Wiki
Advertisement

Voodoo Boys – enigmatyczny gang pojawiający się w Cyberpunk 2077, zgłębiający tajemnice Dawnej Sieci, a także zrzeszający przede wszystkim netrunnerów i edgerunnerów z Pacyfiki.

Etymologia[]

Stroje i modyfikacje członków Voodoo Boys nawiązywały często właśnie do religii voodoo, dlatego wskrzeszono nazwę dawnego gangu Voodoo Boys, z którym ta grupa nie miała żadnego innego powiązania[1].

Działalność[]

Cyberpunk 2077[]

Voodoo Boys poszukiwali sekretów Dawnej Sieci oraz tego co znajduje się za Blackwallem. Jego członkowie potrafili złamać każdy kod oraz zasadę, a zaprogramowane przez nich wirusy zatrzymały nawet najbardziej wyrafinowaną sieć neuronową. Członkowie byli przede wszystkim netrunnerami i edgerunnerami[2].

W przeciwieństwie do swojej poprzedniej odsłony z 2020 roku, Voodoo Boys przypominali haitański gang, który był mocno związany z haitańską społecznością na terenie Pacyfiki, która osiedliła się tam w latach sześćdziesiątych po tym, jak klęska żywiołowa zniszczyła ich rodzinny kraj. Gangiem przewodziła Brigitte i jej generał Placide. Organizacja rywalizowała o wpływy z boostergangiem o nazwie „Animalsi”.

Przypisy

Advertisement