Cyberpunk Wiki
Advertisement

Voodoo Boys – gang pojawiający się w Cyberpunk 2020.

Działalność[]

Cyberpunk 2020[]

Voodoo Boys był gangiem terrorystycznym i zajmował się sprzedażą narkotyków w Night City. Oprócz tego, jego członkowie angażowali się w podejrzane rytuały magiczne i handlowali nielegalnymi substancjami ze studentami w pobliżu uniwersytetu. Ich cechą charakterystyczną był sadyzm i bezlitosność. Potrafili zabijać, torturować, gwałcić oraz palić bez żadnego powodu. Preferowali okaleczać ofiary i rozcinać zmarłych maczetami, pozostawiając części ciała jako ostrzeżenie. Czasami cele były zawiadamiane o nadchodzącym zagrożeniu ze strony Voodoo Boys, kiedy odnajdywały krew i pióra z kurczaka na własnym progu.

Dla niektórych studentów uniwersytetu, nihilizm członków gangu oraz handel narkotykami był bardzo atrakcyjny. Z tego powodu, czasami byli wpuszczani do organizacji, ale nigdy nie stawali się jej rzeczywistymi członkami. Voodoo Boys korzystali z nich, by dokonywać niewielkich przestępstw lub wyciągnąć pieniądze od rodzin studentów.

Żadna osoba z zewnątrz nigdy z powodzeniem nie przeniknęła do organizacji, jeżeli jej na to nie zezwolono. Voodoo Boys nie posiadali stałej siedziby. Miejsce oraz godzina następnego spotkania były zawsze wybierane pod koniec trwającego, ze względu na policję. Gang był priorytetem dla NCPD przez pewien czas z powodu jego brutalności i zagrożenia. Voodoo Boys był mały i słabo rozbudowany. Jednak za pomocą terroryzmu, organizacja uciszała miejscowych, przez co uniemożliwiali im współpracę z policją.

Najlepszym miejscem na znalezienie członków gangu był Hababas – bar dla dawnych bikerów, gdzie również prowadzili interesy[1].

Dziedzictwo[]

Gang zakończył działalność pomiędzy 2020, a 2077, a jakiś czas później powstała nowa grupa Voodoo Boys, która poza nazwą nie miała nic wspólnego z gangiem z 2020[2][3].

Przypisy

Advertisement