Cyberpunk Wiki
Advertisement

Szablon:InformacjeSzablon:CzłonkowieSzablon:Występowanie

Us Cracks[1] - jest to grupa pop/idol, pochodząca z Japonii w grze Cyberpunk 2077. Zespół składa się z trzech członków, płci żeńskiej: Red Menace, Purple Force i Blue Moon. Na mocy kontraktu z MSM Records, grupa powstała jako produkt przemysłu rozrywkowego, mający na celu zaspokojenie aktualnych trendów.

Us Cracks koncertowało w wielu miejscach na świecie, takich jak m.in. Tokio, Paryż, Sydney i finalnie Night City.

Historia[]

Rok 2070[]

Us Cracks zostało utworzone z trzech, urodzonych w Ameryce, Japonek, wybranych po rozmowie z MSM MediaCorp; firmą, która w tamtym czasie szukała kandydatów z idealną mieszanką charyzmy, talentu i prezencji scenicznej, aby konkurować z odnoszącymi większe sukcesy artystami, zajmującymi się muzyką. Us Craks stało się natychmiastowym hitem i wyznaczał trendy w gatunku lazrpop w Japonii.

Ze względu na ich sukces, wkrótce skontaktowało się z nimi Kiroshi Opticals, które podpisało umowę sponsorską z Us Cracks, aby wykorzystać je w swoich kampaniach reklamowych; z każdą z dziewczyn noszącą unikalny i egzotyczny cyberware optyczny.

W następnych latach grupa idolek stała się fenomenem, a ich arcydzieło marketingu szybko rozwijało się w Azji i przejmowało cały kontynent. Zespół osiadł następnie w Europie, gdzie również stał się natychmiastową sensacją.

Rok 2077[]

W 2077 roku celem Us Cracks była trasa koncertowa w Ameryce, a wraz z nią umowa z MSM Records. Aby promować się na trasie, zdecydowali się nagrać cover przeboju Kerry'ego Eurodyne „User Friendly” – balladę, którą uznali za część amerykańskiej duszy; wyjątkowe połączenie buntu i sentymentalizmu. Eurodyne początkowo odmówił skomentowania sytuacji, przez co ludzie spekulowali, że on i Us Cracks planowali coś więcej.

Podczas pobytu w Night City, Us Cracks osobiście poznało się z Kerrym Eurodyne oraz najemnikiem o imieniu V. Jak się okazało - Kerry niestety nie był zadowolony z tego, że popularny girlsband chce nagrać cover jego piosenki. Finalnie wszyscy zdali sobie sprawę, że są rozgrywani przez wytwórnię.

Powiązane zadania[]

  • Sturm und drang
  • Na krzywy ryj
  • Spacer z gwiazdą
  1. Artykuł przetłumaczono z anglojęzycznej Cyberpunk Wiki. Nie jest to autorski artykuł.
Advertisement