Cyberpunk Wiki
Advertisement

T-Bug znana jako Bug – netrunnerka, znajoma Dextera DeShawna, ściśle powiązana z wątkiem głównym, a także postać występująca w Cyberpunk 2077.

Pochodzenie i powiązania[]

T-Bug była starą znajomą Dextera DeShawna i w przeszłości zdarzyło jej się z nim już współpracować.

Osobowość[]

T-Bug była dość poważna i sprawiała wrażenie zupełnie niezainteresowanej różnego rodzaju żartami. Jackie Welles uwielbiał się z nią przedrzeźniać. Sam Dexter DeShawn uważał, że netrunnerka nie radziła sobie z nawiązywaniem kontaktów międzyludzkich i utrzymywaniem relacji.

Kobieta miała czysto praktyczną osobowość. Jej zainteresowania krążyły wokół powierzonego jej celu. Mimo jej powagi, potrafiła na swój sposób okazać swoją sympatię poprzez swoje działania jak np. podarowanie prezentu głównemu protagoniście. Czasami okazywała zarozumiałość z powodu swoich netrunnerskich umiejętności, które ona sama zawsze uważała za nietuzinkowe.

Biografia[]

Cyberpunk 2077[]

Po raz pierwszy, T-Bug została wspomniana przez Jackiego Wellesa w ramach wykonywania zadania głównego Ostatnia taka robota. Najemnik pochwalił się, że zdobył treningową drzazgę Militechu od netrunnerki, która dodatkowo ją ulepszyła pod względem symulacji. Przejście wirtualnego szkolenia spowodowało zaliczenie zadania pobocznego Ćwiczenie czyni mistrza, a T-Bug towarzyszyła V przez cały ten proces dając różne instrukcje i wskazówki.

Nieco bardziej bezpośredni kontakt następił z nią wtedy, kiedy V wraz z Jackiem Wellesem znaleźli się już w windzie, zmierzającej na właściwie piętro - do bazy kosiarzy. T-Bug skontaktowała się z Bohaterem za pomocą komunikatora, przypominając o celu zlecenia. Powiedziała, że należy odnaleźć Sandrę Dorsett, której biomonitor zniknął z radaru parę godzin temu. Z tego powodu kobieta wywnioskowała, że dziewczyna została porwana. Możliwe było również, że już nie żyje, a także netrunnerka wątpiła, czy najemnicy zdążyli. Jackie Welles zaczął się z nią przedrzeźniać twierdząc, że ona również należy do ich drużyny. Netrunnerka kpiąco, a zarazem ironicznie stwierdziła, że to urocze[1]. W końcu najemnicy dotarli do docelowych drzwi. T-Bug zaproponowała V otworzenie przejścia zdalnie. Podczas wykonywania zadania głównego, netrunnerka dawała różne wskazówki oraz ostrzegała przed możliwymi problemami. Kiedy wszyscy wrogowie zostali wyeliminowani, kobieta nie znalazła już ruchu na sensorach i stwierdziła, że jest czysto. Zaproponowała odszukać Sandrę Dorsett.

Po odnalezieniu celu, T-Bug zasugerowała V podpięcie się do biomonitora znalezionego ciała. Okazało się, że dziewczyna nie została zabrana przez Trauma Team mimo, że posiadała wykupiony platynowy pakiet. T-Bug uważała, że kosiarze musieli jakoś zablokować sygnał. Być może zhakowali jej biomonitor, podmienili firmware albo wpuścili wirusa. Jednak Jackie Welles twierdził, że musiało to być coś prostszego. W końcu Sandra Dorsett leżała naga w wannie pełnej lodu. Netrunnerka idąc tym tropem wpadła na pomysł, by sprawdzić jej gniazdo neuralne. Według niej, sygnał mogła blokować drzazga. Zaznaczyła również, że jeżeli V tego nie sprawdzi wówczas, dziewczyna może dostać krwotoku wewnętrznego. Okazało się, że po wyjęciu chipa z ciała, Trauma Team otrzymało sygnał i było już w drodze. T-Bug rozłączyła się po ukończeniu zadania.

W pewnym momencie, netrunnerka zadzwoniła do V, by powiedzieć, że ma dla niego coś specjalnego. W ten sposób zostało aktywowane zadanie poboczne Prezent od T-Bug, które zakładało zdobycie darmowego hacka ujawnienie interfejsów, ze sklepu położonego w Kabuki.

Powiązane zadania[]

Galeria[]

Przypisy

Advertisement