Cyberpunk Wiki
Advertisement
Artykuł dotyczy Cyberpunk 2013 Artykuł dotyczy Cyberpunk 2020 Artykuł dotyczy Cyberpunk Red Artykuł dotyczy Cyberpunk 2077

Styl – bardzo istotny element świata Cyberpunka. Każdy Cyberpunk ubiera się według określonych zasad, co ma zbudować jego wizerunek i reputację na ulicy.

Jako cyberpunk wchłaniasz technikę przez gardło i chwytasz się jej kurczowo. Nie boisz się testować najnowszych „rozwinięć”, cybertechnologii i bioinżynierii. Masz złącza interface'u w nadgarstkach, broń w ręku, lasery w oczach, zaprogramowane chipy w umyśle. Stajesz się samochodem, który prowadzisz, helikopterem, którym lecisz, bronią, którą strzelasz. Zanurzasz się w Sieci mknąc z prędkością światła przez rozległą pajęczynę Fortec Danych i Sztucznych Inteligencji. Scyborgizowanymi palcami odbiezpieczasz komputerowe blokady; ulepszonymi zmysłami spoglądasz w Przyszłość.

Cyberpunk to także poza. Nosisz najbardziej „wyjściowe” ubrania, znasz właściwych ludzi i podążasz za właściwym tłumem. Planujesz swoje przestępstwa w co bardziej popularnych klubach i barach. Twoimi wrogami są: armie korporacyjne, gangi motocyklowe cyborgów, opancerzeni zabójcy i komputerowi sieciogłowcy. Twoja broń to nerwy, kontakty, brawura i inteligentny Minami 10 przy biodrze.

Podręcznik główny, Cyberpunk 2020

Style
Entropizm
Plakat 3 Cyberpunk 2077
Kicz
Plakat 2 Cyberpunk 2077
Neokicz
Plakat 4 Cyberpunk 2077
Neomilitaryzm
Plakat 1 Cyberpunk 2077
Advertisement