Cyberpunk Wiki
Advertisement
Jak wiesz, kogo trzymać za jaja, to nikt nie będzie ci podskakiwał.

Simon Randall znany jako Royce – przywódca Maelstromu, a także postać występująca w Cyberpunk 2077.

Pochodzenie i powiązania[]

Simon Randall należał do Maelstromu. Był poważany, głównie z tego powodu, że się go obawiano. W końcu udało mu się przejąć władzę nad gangiem i uwięzić byłego przywódcę, Bricka. Natomiast na wszystkich jego zwolenników sprowadził śmierć. Członkowie gangu żyli w przeświadczeniu, że Brick nie żyje, ponieważ właśnie w ten sposób Royce wytłumaczył jego zniknięcie.

Osobowość[]

Royce był psychopatą, którego nie można było przewidzieć, ani kontrolować. Potrafił reagować bardzo gwałtownie i szybko wściekał się, jeżeli coś nie szło po jego myśli. Dopiero postawiony pod murem, ewentualnie zastanawiał się nad składaną mu ofertą i tylko wtedy. Członkowie gangu obawiali się jego agresywnych reakcji. Podczas negocjacji w sprawie Flatheada, Dum Dum szybko zszedł mu z drogi. Jeżeli V pomógł mu odeprzeć oddział Militechu, mężczyzna nie potrafił nawet podziękować[1].

Royce potrafił ryzykować i szybko przestać być lojalnym. Skutkiem tego, było przejęcie władzy w Maelstromie i uwięzienie byłego przywódcy, Bricka. Natomiast wszystkich jego zwolenników wsadził do suszarki mikrofalowej i kazał mu patrzeć na ich śmierć. Zatem można wywnioskować, że mężczyzna cechował się niezwykła brutalnością i niesłychaną skłonnością do przemocy, zadawania bólu i cierpienia w sposób pokazowy.

Biografia[]

Cyberpunk 2077[]

Royce po raz pierwszy pojawił się w ramach wykonania zadania głównego Bilet wstępu, które zakładało zdobycie Flatheada. Mężczyzna był znużony rozmową, która odbywała się między V oraz Dum Dumem. Kiedy jednak usłyszał jak główny protagonista wspomniał o byłym przywódcy gangu, Bricku, wówczas stał się agresywny i gwałtownie podszedł do siedzącego na kanapie Bohatera, przy okazji, celując w niego z pistoletu. Siedzący obok Jackie Welles starał się zachować spokój, by nikt nie spostrzegł, że przygotowuje swoją broń. Główny protagonista mógł przerwać negocjacje i walczyć z członkami gangu. W przeciwnym wypadku, V zgodził się dogadać na nowo, bez Bricka i faktu, że były przywódca już zapłacił za bota. Royce pochwalił takie podejście do interesów i dodał,, że jeżeli Bohater chce Flatheada, to najpierw musi wyłożyć pieniądze.

V mógł rozwiązać ten problem na wiele sposobów poprzez zaatakowanie Royce'a, skorzystanie z credchipa Meredith Stout lub zapłacenie ze swojej własnej kieszeni. Jeżeli wybrał pokojowe rozwiązanie, wówczas mężczyzna zdziwił się, że Bohater zgodził się zapłacić bez mrugnięcia okiem. Dodał również, że coś mu w tym nie pasuje, zwłaszcza, że V nie powiedział dla kogo pracuje. Główny protagonista wyjaśnił, że przysłał go Dexter DeShawn. Mężczyzna zaczął kpić ze wspomnianego fixera co dało okazję, by zabić przywódcę gangu od razu lub przynajmniej przyłożyć mu do twarzy pistolet.

Jeżeli V usunął wirusa z credchipu Meredith Stout i ostrzegł Royce'a przed Militechem, wtedy przywódca gangu po sprawdzeniu pieniędzy pozwolił głównemu protagoniście wziąć Flatheada. Przy zapłaceniu z własnej kieszeni, sytuacja również została rozwiązana pokojowo. Natomiast w przeciwnym wypadku, V walczył z Maelstromem, by odzyskać bota.

Powiązane zadania[]

  • Bilet wstępu.

Galeria[]

Przypisy

Advertisement