Cyberpunk Wiki
Advertisement
Nie pierwszy raz mi ktoś obił ryj.

Roh Chi-Won – trener boksu, uwięziony i torturowany przez członków gangu Tyger Claws, a także postać występująca w Cyberpunk 2077.

Pochodzenie i powiązania[]

Roh Chi-Won był zawodowym bokserem, a później został trenerem. Miał za sobą 43 walki zawodowe, a jego uczniem był Macidew Coolidge, przez którego mężczyzna został w 2077 roku uprowadzony i torturowany przez członków gangu Tyger Claws[1].

Biografia[]

Cyberpunk 2077[]

Roh Chi-Won został porwany przez członków gangu Tyger Claws w ramach zemsty na jego uczniu Macidewie Coolidge'u, który oszukał wspomniany gang obstawiając własne zwycięstwo na jednej z walk. Grozili, że go zabiją, jeżeli oszust nie wróci do Night City. Z troski o swojego trenera, Macidew Coolidge wystawił zlecenie, by uratować Roha. Po odnalezieniu go, V oznajmił mu, że otrzymał zlecenie, które zakłada wyprowadzenie go z dojo członków gangu Tyger Claws. Mężczyzna zgodził się, ale zaznaczył, że nie będzie w stanie pomóc, jeżeli po drodze dojdzie do walki.

W niedługim czasie, oboje znaleźli się na ulicy, gdzie czekał już samochód na trenera. Mężczyzna jednak postanowił nieco odpocząć, zanim do niego wsiądzie. Stwierdził, że dalej już sobie poradzi i podziękował za pomoc. Jednak postanowił również zapytać, kto zapłacił za jego uwolnienie. Mężczyzna chciał poznać zleceniodawcę. Jeżeli V go nie wyjawił, wówczas mężczyzna zdziwił się, że najemnicy mają kodeks etyczny i uznał głównego protagonistę za porządnego. Życzył mu, by nie dał się zjeść miastu, a jeżeli miałoby się to wydarzyć, to wyłącznie w taki sposób, by go zapamiętali.

Powiązane zadania[]

Przypisy

Advertisement