Cyberpunk Wiki
Advertisement

Remington Gyro – karabin snajperski występujący w Cyberpunk 2020. Zaprojektowany został przez korporację Militech w 2008 roku.

Pochodzenie[]

Karabin snajperski został wyprodukowany przez korporację Militech w 2008 roku jako zaawansowany model systemu żyro-rakiet[1].

Dane techniczne[]

Remington Gyro wystrzeliwuje żyro-stabilizowany pocisk o napędzie rakietowym. Przy użyciu zaawansowanego systemu sensorów, pocisk namierza się wiąską laserową z karabinu. Wmontowany komputer zasięgowy, wlicza automatycznie takie czynniki jak siła i kierunek wiatru oraz odległość do celu. Następnie system sterujących silników odrzutowych kieruje pocisk w stronę celu.

W karabin snajperski, wbudowane są również systemy infrawizji i Low-Lite™. Niesamowita siła pocisków i daleki zasięg spowodowały, że Remington Gyro jest nazywane „piorunem Zeusa”, a jego operatorzy często zyskują przydomek „Boga” lub „Zeusa”.

Amunicja jest stosunkowo droga. Pudełko pięćdziesięciu pocisków kosztuje 400 E$. Pocisk wraz z odległością zyskuje prędkość przy minimalnych dystansach do 75m i powoduje uszkodzenia 3k6+2. Natomiast amunicja przebijająca pancerz, zapalająca, powoduje dodatkowe 1k6 uszkodzeń. Pancerz nie powstrzymuje tych uszkodzeń[1].

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Geoff Pass, „Chronić i Służyć”. Copernicus Corporation, Warszawa 2000 (ang. R.Talsorian Games, Berkeley 1992), s. 37.
Advertisement