Artykuł dotyczy Cyberpunk 2077

Prezent od T-Bug – zadanie poboczne, występujące w Cyberpunk 2077, w ramach którego V zdobywa hacka ujawnienie interfejsu.

Przydział[]

Po wykonaniu zadania głównego Ostatnia taka robota, T-Bug kontaktuje się z V twierdząc, że jej znajoma netrunnerka odłożyła głównemu protagoniście coś, co może mu się przydać.

Opis przejścia[]

Należy udać się do celu, oznaczonego na mapie świata. Można skorzystać z szybkiej podróży, by szybciej dostać się na miejsce. Market można znaleźć na wyższym poziomie, dlatego trzeba skorzystać z kładki nad ulicą. Gracz może się do niej dostać, korzystając z bocznej uliczki. Docelowy sklepik znajduje się w budynku z charakterystycznymi, czerwonymi neonami.

W środku, V spotka sprzedawcę, Yoko Tsuru, której należy wspomnieć o T-Bug i wyrazić chęć odebrania hacka. Po wybraniu odpowiedniej opcji, otworzy się okno handlu, gdzie trzeba wybrać obiekt oznaczony żółtym wykrzyknikiem. W ten sposób, gracz może wziąć przedmiot za darmo.

Następnie należy otworzyć ekwipunek i kliknąć na cyberdeck. Po prawej stronie można znaleźć zakupiony hack, który trzeba włożyć miejsce posiadanego. Potem trzeba skierować się w stronę kamery w sklepiku i włączyć skanowanie. Następnie należy wybrać opcję „ujawnienie interfejsu”. Dzięki temu, pojawi się żółta linia w powietrzu, która wskaże punkt dostępu na ścianie.

Na koniec trzeba tylko podłączyć się do wskazanego obiektu i wykonać proste hakowanie. Po udanym złamaniu szyfru, zadanie poboczne zostanie pomyślnie ukończone.

Cele[]

  • Odbierz od netrunnerki hack ujawnienie interfejsu.
  • Załaduj ujawnienie interfejsów na ekranie ekwipunku.
  • Wgraj ujawnienie interfejsu na kamerę, by zlokalizować Punkt Dostępu.
  • Za pomocą łącza osobistego podłącz się do Punktu Dostępu i zhakuj go.