Cyberpunk Wiki
Advertisement

Plik:Panam Palmer Database CP2077.webp

Panam Palmer – osoba pomagająca V w odnalezieniu Andersa Hellmana, a także postać występująca w Cyberpunk 2077.

Biografia[]

Panam Palmer była członkinią plemienia nomadów Aldecaldos. Jej najlepsza przyjaciółka została schwytana przez Raffen Shiv, wrogą grupę Nomadów, gdy byli dziećmi, ale została uratowana przez innego Aldecaldo Cassidy Rightera – incydent, który głęboko wpłynął na Panam aż do jej dorosłości, do tego stopnia, że nigdy nikomu nie powiedziała, co się wydarzyło, żeby o tym zapomnieć. Cassidy pozostał bliskim przyjacielem Panam i stał się wobec niej nieco opiekuńczy. Panam zaprzyjaźniła się także z kilkoma innymi członkami klanu, w tym z Mitchem Andersonem i Drissem „Scorpionem” Merianą. Idolem Panam był Saul Bright, kolega z Aldecaldo, który we wcześniejszych latach wykonywał zarówno imponujące, jak i zabawne akrobacje. W pewnym momencie Panam i Mitch przewozili ładunek z San Francisco do Kansas dla właściciela farmy produkującej mięso syntetyczne. Smród na farmie sprawił, że Panam poczuła się tak źle, że zwymiotowała na buty właściciela, na co ten po prostu odpowiedział: „Nie musisz się kłaniać, po prostu uścisnę dłoń”. Inna „długa historia z wieloma zwrotami akcji” dotyczyła faceta z Kaukazu jadącego w bagażniku Panam. W pewnym momencie klan Panam rozbił obóz w Badlands niedaleko Night City. Nie zgadzała się z przywódcą klanu, Saulem Brightem, który próbował zawrzeć układ z Biotechnicą, próbując utrzymać klan przy życiu konsekwentną pracą. Panam nie zgodziła się z tym, wierząc, że klan powinien pozostać niezależny od korporacji. Razem ze Scorpionem Panam żartowała, że zabiorą Mitcha na pokład i samotnie wyruszą do Oregonu. Konflikt Panam z Saulem osiągnął jednak punkt kulminacyjny, gdy z powodu swojej buntowniczej postawy ostatecznie opuściła klan i przeniosła się do Night City, mimo że jej przyjaciel Mitch początkowo próbował ją od tego odwieść. Pracując jako najemnik pod okiem fixerki Rogue, Panam często występowała w parze z nomadem Nashem Bane’em na kilku koncertach, choć nie wiedziała, że to Raffen Shiv. Pomimo przeprowadzki Panam utrzymywała kontakt z członkami Aldecado, w tym z jej bliskimi przyjaciółmi Mitchem Andersonem i Scorpionem.

2077[]

Podczas zadania dostarczenia „towarów”, Panam została zdradzona przez Nasha, który ukradł zarówno ich ładunek, jak i jej Thortona Mackinawa „Warhorse”. Zawiodwszy, ze złością skonfrontowała się z Rogue w Zaświatach, pozostawiając bez odszkodowania i pomocy w odzyskaniu skradzionych przedmiotów. Jakiś czas później z Panam skontaktował się lokalny najemnik V, który został skierowany do niej przez Rogue, aby pomógł schwytać Andersa Hellmana. Po tym, jak V pomogła Panam odzyskać jej towar, wpadając w zasadzkę na Raffen Shiv w Rocky Ridge, a opcjonalnie także odzyskać jej samochód, atakując i zabijając Nasha w jego kryjówce, zgodziła się pomóc im schwytać Hellmana z sił Kang Tao, którego AV przewidywano przejść przez Badlands. Planując uziemienie konwoju powietrznego, Panam i V zaatakowali elektrownię słoneczną na Jackson Plains i zmodyfikowali systemy w EMP. Kiedy ich to nie powstrzymało, użyła wyrzutni rakiet, aby uziemić pojazd. Jednak przyjaciele Panam, Mitch i Scorpion, nie docenili ocalałych strażników Kang Tao w rozbitym konwoju i wpadli samotnie, w wyniku czego Scorpion zginął, a MItch został wzięty jako zakładnik przez ocalałego strażnika. Śmierć Scorpiona pozostawiła Panam zdruzgotaną.

Pochodzenie i powiązania[]

Panam jest byłą członkinią nomadzkiej grupy Aldecaldos.

Przegląd[]

Cyberpunk 2077[]

Panam po raz pierwszy zostaje napomniana w akcie drugim przez Rogue jako jedna z opcji odnalezienia Andersa Hellmana, który prawdopodobnie ukrywa się na Badlandach. Jako była członkini nomadzkiej grupy Panam dobrze zna teren i postanawia pomóc w sensie wymiany przysług.

Advertisement