Cyberpunk Wiki
Advertisement

Nova Model 757 City Hunter – nowoczesny rewolwer wyprodukowany przez korporację Nova Arms, a także broń występująca w Cyberpunk 2020.

Dane techniczne[]

Broń strzela 11 mm nabojami (w kształcie bryły o podstawie trójkąta), które wprowadza się w bębenku, umieszczonym w całości wewnątrz pistoletu (nad spustem).

Bębenek Cityhuntera nie ma zamkniętych komór, co pozwala każdemu wystrzelonemu nabojowi, opaść na specjalne wyżłobienie. Następnie elektryczna iskra uderza w spłonkę. Dzięki specjalnemu ułożeniu spustu względem lufy broń jest komfortowa w strzelaniu, a odrzut jest bardzo ograniczony. 

W bębenku jest 6 pocisków, a pozostałe 12 umieszczone jest wokół niego. Gdy magazynek zostanie opróżniony, można jednym pociągnięciem przeładować 6 następnych pocisków do odpowiednich komór. W przypadku broni inteligentnej proces ten może odbywać się za pomocą chipu.

Przeładowanie następuje poprzez naciśnięcie pocisku obok celownika laserowego i podniesieniu klapy z przodu pistoletu. Można wtedy zamontować nowe naboje. Korporacja Nova Arms wyprodukowała ładowacz, przyśpieszający ten proces. Dodatek kosztuje 25 E$ (amunicja nie jest wliczona w cenę)[1].

Przypisy

  1. Derek Quinatar, „Mordercza stal”. Copernicus Corporation, Warszawa 1995 (ang. R.Talsorian Games, Berkeley 1991), s. 15.
Advertisement