Cyberpunk Wiki
Advertisement

Nova Model 338 Citygun – rewolwer dostosowany do potrzeb XXI wieku, wyprodukowany przez Nova Arms, a także broń występująca w Cyberpunk 2020.

Dane techniczne[]

Model został zmodyfikowany. Przede wszystkim zrezygnowano ze staromodnego bębenka. Jego miejsce zajęła „Kaseta Amunicyjna”, która została skonstruowana w kształcie cylindra z superwytrzymałych ceramicznych kompozytów zawierających 7 pocisków.

Przeładowanie następuje poprzez wyrzucenie pustej kasety i włożenia na jej miejsce nowej, co jest o wiele szybsze niż powolne ładowanie każdego naboju osobno.

Citygun ma nowoczesny wygląd, czarne, matowe wykończenie, ośmiokątną lufą z uniwersalnym mocowaniem na celownik, regulowany cyngiel oraz specjalne wyposażenie montowane na lufie zwiększające szybkostrzelność do 3.

Dzięki nowoczesnemu ułożeniu lufy i spustu nadano broni wygląd pistoletu automatycznego.

W zestawie wraz z pistoletem dostępne są także 2 dodatkowe kasety amunicyjne. Kaseta amunicyjna jest w stanie pomieścić naboje od .357 Magnum do 10 mm Auto[1].

Przypisy

  1. Derek Quinatar, „Mordercza stal”. Copernicus Corporation, Warszawa 1995 (ang. R.Talsorian Games, Berkeley 1991), s. 15.
Advertisement