Cyberpunk Wiki
Advertisement
Treść dotyczy świata rzeczywistego Artykuł dotyczy Cyberpunk 2077
NightCityWire

Logo Night City Wire.

Night City Wire – seria krótkich filmów promocyjnych Cyberpunka 2077. Została ona wymyślona na potrzeby marketingowe, kiedy anulowano większość konwentów latem 2020 z powodu pandemii.

Seria prowadzona jest przez prowadzącą działu komunikacji CD Projekt Red, Hollie Bennet, która przedstawia widzom nowe informacje na temat gry i procesu produkcji, oraz prowadzi rozmowy z osobami zaangażowanymi w projekt.

Odcinki[]

Odcinek 1.[]

Cyberpunk_2077_—_Night_City_Wire_Episode_1

Cyberpunk 2077 — Night City Wire Episode 1

Wydany 25 czerwca pierwszy odcinek przedstawia trailer „Fucha życia”, fragment rozgrywki przedstawiający braindance oraz zapowiedź anime Cyberpunk: Edgerunners. W odcinku gościnnie na pytania odpowiadają projektanci Paweł Sasko i Patrick Mills.

Odcinek 2.[]

Cyberpunk_2077_—_Night_City_Wire_Episode_2

Cyberpunk 2077 — Night City Wire Episode 2

Wydany 11 sierpnia drugi odcinek przedstawia ścieżki życiowe, jakie może podjąć V, opowiada o systemie na jakim oparte będą bronie w Cyberpunk 2077 oraz przedstawia jak zespół Refused ożywił Samurai i głos Johnny’ego Silverhanda w samej grze. W odcinku gościnnie na pytania odpowiadają projektant zadań Phillip Weber i projektant rozgrywki Paweł Kapała.

Odcinek 3.[]

Cyberpunk_2077_—_Night_City_Wire_Episode_3

Cyberpunk 2077 — Night City Wire Episode 3

Wydany 18 września trzeci odcinek przedstawia życie w Night City oraz gangi, jakie rządzą w podziemiach miasta. Wraz z wyjściem tego odcinka pojawiła się oficjalna strona internetowa Night City. W odcinku gościnnie na pytania odpowiadają Miles Tost i Mateusz Tomaszkiewicz.

Odcinek 4.[]

Cyberpunk_2077_—_Night_City_Wire_Episode_4

Cyberpunk 2077 — Night City Wire Episode 4

Wydany 15 października odcinek czwarty przedstawia różne rodzaje pojazdów w Night City, ich design oraz metodę udźwiękowienia. Na pytania odpowiada Paul Dalessi, starszy projektant samochodów. Przedstawiony został projekt motocykla znajdującego się w grze na bazie motocykli produkowanych przez Arch Motocycle, firmę Keanu Reevesa i Garda Hollingera. Następnie opowiedziano o stylach roku 2077. Na końcu odcinka przedstawiono finalistów konkursu cosplayowego.

Odcinek 5.[]

Cyberpunk_2077_—_Night_City_Wire_Episode_5

Cyberpunk 2077 — Night City Wire Episode 5

Wydany 19 listopada, w dniu ostatniej przesuniętej premiery gry, odcinek piąty przedstawia prace nad postacią Johnny’ego Silverhanda w różnych aspektach, od strony lore gry oraz technicznej, w tym pracy z Keanu Reevesem i innymi osobami. Następnie muzycy opowiadają o swojej pracy nad ścieżką dźwiękową gry. Wypowiadają się również technicy odpowiedzialni za technologię JALI, które odpowiada za poprawną mimikę i ruchy ust postaci, niezależnie od języka. Przedstawiono także cyfrowe dodatki do gry oraz nowy trailer rozgrywki.

Odcinek specjalny — język rosyjski[]

Cyberpunk_2077_—_Night_City_Wire_Special_Russian_Edition

Cyberpunk 2077 — Night City Wire Special Russian Edition

Wydany 5 października odcinek specjalny opisuje pracę za kulisami nad rosyjską lokalizacją Cyberpunka 2077. Przedstawiony jest fragment rozgrywki oraz wywiady z aktorami głosowymi i rozwiązania, jakie odnalazła reżyser lokalizacji. Przeprowadzono również wywiad z Alexandrem Radkevichem, odpowiedzialnym za koordynację w zespole tłumaczy, który opowiada, że gra nie ma oficjalnego oryginalnego języka, a zamiast tego każdy z zespołów ma swój wkład w lokalizację, a przykładowo rosyjscy tłumacze mogli korzystać zarówno z angielskiej i polskiej wersji podczas tego procesu.

Odcinek Specjalny — Xbox[]

Cyberpunk_2077_—_Night_City_Wire_Special_Xbox_One_X_and_Xbox_Series_X_footage

Cyberpunk 2077 — Night City Wire Special Xbox One X and Xbox Series X footage

Wydany 17 listopada odcinek zawiera materiały wideo z fragmentów rozgrywki z konsol Xbox One X obecnej ówcześnie generacji oraz Xbox Series X następnej generacji.

Advertisement