Cyberpunk Wiki
Advertisement
Plik:Mbole Ebunike Infobox CP2077.webp

Mbole Ebunike, wcześniej znany jako Judson Freeman, to postać występująca w grze RPG Cyberpunk 2020.

Biografia[]

Mbole Ebunike jest burmistrzem Night City w roku 2020, wcześniej znany jako Judson Freeman, zmienił nazwisko, aby odzwierciedlić swoją zmianę w polityce. Kiedy został wybrany na urząd na pierwszą kadencję w 2012 roku, był marionetką korporacji i działał zgodnie z ich wolą, jednak podczas drugiej kadencji wyrzekł się swoich korporacyjnych marionetkowych mistrzów i mocno zaangażował się w panneo-afrykańską partię polityczną, stąd jego zmiana imienia.

Jest bardzo niepopularny zarówno wśród korporacji, jak i ogółu społeczeństwa Night City i zwykle spędza większość czasu poza biurem, pozostawiając codzienne operacje swojemu zastępcy burmistrza, Garvenowi Haakensenowi.

Od 2077 roku statek towarowy nazwany jego imieniem jest zacumowany w dokach w dzielnicy przemysłowej Northside w Night City. Wspomina o nim również prezenter wiadomości w Love Like Fire, potępiając akcję terrorystyczną przeciwko wieżom Arasaka.

Advertisement