Cyberpunk Wiki
Advertisement

Mateo Thiago – barman pracujący w Barze Lizzie, a także postać występująca w Cyberpunk 2077.

Pochodzenie i powiązania[]

W 2077 roku, Mateo Thiago pracował w Barze Lizzie jako barman. Jego głównym zadaniem było orientowanie się, co się dzieje w lokacji, a także obsługiwanie klientów. Należał gangu Mox, wobec którego był bardzo lojalny i nie zdradzał nikomu szczegółów na temat jego członków.

Osobowość[]

Mateo Thiago wywiązywał się ze swoich obowiązków i był bardzo lojalny wobec swojego gangu. Zapytany o Evelyn Parker, zaczął być nieufny wobec V. Nie chciał od razu zdradzić żadnych informacji. Nie jest możliwe również by go przekupić. Cenił sobie lojalność i dobre intencje[1].

Biografia[]

Cyberpunk 2077[]

Mateo Thiago po raz pierwszy pierwszy pojawił się w Barze Lizzie. Kiedy V usiadł przy barze, mężczyzna zapytał go czy czegoś sobie życzy. Główny protagonista mógł wypytać go o informacje na temat lokacji i jej historii. W końcu Bohater postanowił dowiedzieć się od barmana gdzie podziewa się Evelyn Parker, z którą był umówiony na spotkanie. Mężczyzna początkowo nie chciał ujawnić żadnych informacji. Stwierdził, że miło mu poznać V, tym samym zręcznie omijając temat. Kiedy jednak, główny protagonista nie odpuścił, barman zauważył, że bar jest dużym miejscem i należy się po nim rozejrzeć. Okazało się jednak, że Evelyn Parker siedziała tuż obok, przy barze. Kobieta nakazała barmanowi odpuścić i zamówiła dwa drinki. Oprócz tego nadmieniła mu, że pójdzie z V do loży.

Powiązane zadania[]

  • Cherchez la femme.

Przypisy

Advertisement