Cyberpunk Wiki
Advertisement

Little China – poddzielnica Watson na obszarze miasta Night City w Cyberpunk 2077.

Historia[]

Little China miała swoje początki w centrum biznesowym Watson. Kiedy zabrakło inwestorów, spadły ceny nieruchomości i pojawiło się miejsce dla imigrantów, którzy rozpoczęli przebudowę dzielnicy.

Cyberpunk 2077[]

Little China tętniło życiem. Biurowce zostały przerobione na mieszkania, gdzie rozwijały się działania związane z przemysłem. Mieszkańcy tego miejsca często spędzali w nim całe życie, niekiedy nawet nie opuszczając swojego budynku. Widok śpiących ludzi na balkonie nie był obcy, a ludzie zajmowali się m.in naprawianiem cyberkończyn w kanciapie i żywili się kluskami, które przyrządzał parzygnat w kuchni. Wszystko odbywało się bez wychodzenia z jednego, korporacyjnego biura. W Little China nie brakowało również rozrywki[1].

Kiedy zapadała noc, ludzie w garniturach mieszali się na ulicach z fixerami, najemnikami i członkami gangów, zjednoczeni w poszukiwaniu tanich rozrywek. Mimo wszystko, Little China była rządzona przez miejscowych dla miejscowych.

Charakterystyka[]

W 2077 roku, Little China była tętniącym życiem miastem w mieście. Na szkielecie korporacyjnej architektury z początku stulecia powstała gwarna, chaotyczna przestrzeń, którą przenikał kicz z lat 50. XXI wieku. Zabudowa dzielnicy była wciąż wertykalna, zwłaszcza na południu. Na dachach mieszkań lub ponad nimi pojawiły się nowe dobudówki.

Oprócz tego, dzielnica nie cierpiała na brak rozrywki, ponieważ wybudowano sporo restauracji i różnego rodzaju jaskiń hazardu, w których płaciło się dużo mniej niż w Centrum, czy Japantown. Little China cechowała się również żywym, brudnym kiczem, który miał charakter organiczny i nie był produktem przygotowanym na potrzeby turystów[1].

Galeria[]

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Cyberpunk 2077 Artbook.
Advertisement