Cyberpunk Wiki
Advertisement
Mogłaby być ulubioną dziewczyną Ameryki; szkoda że nie lubi gdy się ją fotografuje.

Jenni Flexx – koordynatorka ochrony, zajmująca piąte miejsce w rankingu Solo[1], a także postać występująca w Cyberpunk 2020.

Pochodzenie i powiązania[]

Jenni Flexx stanowiła osobistą eskortę Jezuickiego rockersa i idola mediów, Jacka Maxximum, udaremniając trzy próby morderstwa (jedną przez zasłonięcie swojego pracodawcy własnym ciałem, przez co otrzymała osiem postrzałów w klatkę piersiową), jedno porwanie, oraz szereg różnorodnych zagrożeń.

Przed zatrudnieniem się u Jacka, kobieta koordynowała ochronę dla zespołu „Uzasadnione Ludobójstwo", na ich trasie koncertowej. Jej wcześniejsza praca i trening wciąż pozostaje w sferze domysłów.

Plotki głoszą, że Jenni Flexx pracowała komórek CIA w Europie, lub że służyła w Południowej Ameryce (jako SEAL lub snajper). Jednak nie udało się tego nikomu zweryfikować.

Osobowość[]

Jenni Flexx nie lubi być fotografowana. Kobieta jest silnie zmotywowana, uzyskując opinię znakomitego Solo oraz wie jak wyglądać niewinnie. Nosi mysie ogonki, żakiet, plecioną sukienkę i białe podkolanówki[1].

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Scott Taylor, „Solo of Fortune 2”. Copernicus Corporation, Warszawa 1997 (ang. R.Talsorian Games, Berkeley 1994), s. 61.
Advertisement