Cyberpunk Wiki
Advertisement
Heywood

Heywood – jedna z sześciu dzielnic Night City, pojawiająca się w Cyberpunk 2077, która kontrastuje z pięknym widokiem nowoczesnych wieżowców na północy oraz slumsami od południa, a także miejsce obecności gangów pokroju Valentinos oraz 6th Street.

Położenie[]

Heywood to dzielnica kontrastów. Na północy, nieopodal Centrum, można znaleźć bujne parki, nad którymi górują nowoczesne wieżowce. Jednak im dalej na południe, tym bardziej zmienia się sceneria i zaczynają dominować mniej przyjazne widoki slumsów. Tym niemniej w Heywood można zobaczyć obecność gangów pokroju Valentinos czy 6th Street[1].

Historia[]

Cyberpunk 2077[]

Dzielnica zyskuje przydomek “największej sypialni Night City”, ponieważ mieszka w niej większość mieszkańców Night City. W bogatszej części dominują pracownicy korporacji i garstka szczęśliwców, którym udało się złapać okazję. Pozostali cieszą się, że w ogóle mogą mieszkać w Heywood, bo jedynymi realnymi alternatywami są Pacyfika i przemysłowe pustkowia za miastem[1].

Lokacje[]

  • Vista Del Rey – najbiedniejsza część Heywood, która będąc niedoinwestowana, tonie w przestępczości i powoli pogrąża się w coraz większym chaosie, przez co mieszkańcy z niej uciekają, a ich miejsce zajmują kolejni członkowie gangów[1].
  • Wellsprings – najbezpieczniejsza część Heywood, wypełniona przepracowanymi i słabo opłacanymi pracownikami korporacji[1].
  • Glen – część kierowana przez przedstawicieli władzy, można w niej znaleźć ratusz miejski, urzędy, sąd, a także duży posterunek NCPD[1].

Mieszkańcy[]

  • Padre

Powiązane zadania[]

  • Street Kid

Galeria[]

Przypisy

Advertisement