Cyberpunk Wiki
Advertisement

Grecja pozostaje głównym punktem wejścia do Europy. Ładunki z Afryki, Azji i Bliskiego Wschodu docierają do jego portów i lotnisk, między innymi z powodu tradycyjnej korupcji i lenistwa inspektorów celnych, a wraz z nimi wszelkiego rodzaju kandydatów i emigrantów, wygnańców i przedsiębiorców, szczątki kosmopolitycznej ludzkości , chcąc mieć szansę przespacerować się ulicami wyłożonymi eurozłotem. Dopóki część tego złota trafi do kieszeni reżimu wojskowego, Grecki Klub Pojednania Narodowego jest przygotowany na kontynuację tej sytuacji. W końcu jest wystarczająco zajęty walką z partyzantami w górach i kupowaniem tych wszystkich nowych, błyszczących czołgów, samolotów aero, łodzi podwodnych i karabinów. Podczas gdy skarb państwa się kurczy, do akcyzy z każdym dniem dodawane są nowe podatki, a w całym kraju pojawia się coraz więcej ruchów podziemnych... Niektórym z nadziei się to udaje. Grecja jest tradycyjnym miejscem pozyskiwania mięsa z krajów spoza strefy euro, zarówno przez najemników, korpusy, jak i jednoosobowe grupy. Początkowa praca będzie tania, ale prawdziwym celem jest szansa na zdobycie lub zakup tych cennych pozwoleń na pracę.

Opis[]

Dumne greckie dziedzictwo z pewnością jest w biednych rękach. Gorsza jest tylko Wielka Brytania, a to dlatego, że Brytyjczycy zawsze byli w pewnym stopniu feudalni. Demokratyczny rząd przetrwał Plagę Wyniszczającą i nawet (ledwo) katastrofę na Santorynie, ale nie radził sobie z korporacjami. Ironią losu jest to, że korpus, który wyniósł armię na szczyt, musiał opuścić kraj z powodu presji podatkowej. Obecnie większość biur korporacji jest małych i zajmują się misjami administracyjnymi i handlowymi, a nie produkcją. Jedyne duże biura są przeznaczone dla korporacji zajmujących się sprzętem wojskowym, które sprzedają zabawki GNRC (Grecki Klub Pojednania Narodowego). Armia sprawuje władzę nad Grecją od wielu lat, ale jak zwykle niezależnie myślący Grecy nie zamierzają jej ułatwiać. Wieś jest w większości pod kontrolą partyzantów i armia może przemieszczać się tylko przez duże miasta i wzdłuż intensywnie patrolowanych autostrad. Jednak ta sama niezależność uniemożliwia współpracę wielu ruchów oporu. Zamiast tego sprzeczają się między sobą, podczas gdy konta GNRC w Szwajcarii rosną. To kolejna grecka cecha, najczęściej spotykana w miastach: idea, że wszystko ma swoją cenę, czyli że jeśli wystarczy forsy, można kupić wszystko. To właśnie utrzymuje armię w miastach, gdzie można zarobić pieniądze i dlaczego ruchy oporu mają charakter wiejski. Tymczasem parlament na wygnaniu (trzydziestu ocalałych, obecnie temat kilkudziesięciu symulatorów) nadal działa z Rodos. Nie mogąc rozpisać wyborów, wspierają je niektóre ruchy partyzanckie, a w szczególności Turcja i większość krajów pozaeuropejskich, zachwycone widokiem Europejczyków powracających do ich ulubionego, historycznego sportu: zabijania się nawzajem. Największym widowiskiem w ten sposób jest kampania w Macedonii. Zamiast zabezpieczać okolice jeziora Prespa, armia grecka stawia czoła zatwardziałym serbskim weteranom, okupującym obecnie część Albanii, greckiego sojusznika. Ponieważ nie zgadzali się z macedońskim przedsięwzięciem, WE nie będzie interweniować poza granicami Grecji, ale Serbia w dalszym ciągu nie chce zaangażować się przeciwko członkowi WE, a wojna to w tej chwili tylko potyczki. Dobra szansa na pracę dla żołnierzy i solo. To przedsięwzięcie militarne jeszcze bardziej osłabiło armię i obecnie większość Tesalii i północnej Grecji (w tym część greckiej Macedonii) znajduje się pod kontrolą rebeliantów. Powszechnie uważa się, że interesy amerykańskie i japońskie zaopatrują partyzantów, ale nie ma na to jednoznacznego dowodu. Tymczasem korupcja, czarny rynek i racjonowanie są zwyczajowymi opłatami na obszarach kontrolowanych przez wojsko. Europa Sur jest tu silnie obecna, ale istnieją setki drobnych operacji, od podróbek odzieży znanych marek po syntetyczne analogi najnowszych modnych leków. Grecy, pomijając przygnębienie, są osobliwą grupą. Bardzo optymistyczni, to naród pełen pasji. Mogą się pozabijać przez drobnostkę, ale powstrzymają się od operacji wojskowych, żeby na przykład zorganizować wesele. Jeśli podpiszesz kontrakt z Grekiem (a powinienem wiedzieć), będzie on próbował cię oszukać w negocjacjach, ale później wywiąże się z umowy co do joty. Nie ma lepszych przyjaciół i gorszych wrogów. Ostrzeżenie dla wszystkich czytelniczek, greckich mężczyzn, a nawet kobiet, praktykujących machizm, a kobiety będą nieświadomie dyskryminowane. W miastach jest nieco więcej równości, ale jedynymi równymi pracodawcami są zagraniczne korporacje. Może to być dobre lub złe i prawdopodobnie wiesz, jak z tego skorzystać. Grecja stała się halą zatrudnienia Europy, a Ateny nadal są jednym z największych miast turystycznych na świecie. Nie martw się, jeśli nie możesz zdobyć chipa językowego do modemu greckiego, większość ludzi, szczególnie taksówki, kelnerzy itp., Mówi kilkoma językami europejskimi, w tym wieloma mało znanymi. Choć nie będziesz mógł rozmawiać o literaturze, możesz zaspokoić swoje podstawowe potrzeby (jedzenie, odpoczynek, amunicja...). Dla tych, którzy myślą, że Grecja jest państwem policyjnym, odpowiedź brzmi: tak, ale tutaj policję można przekupić i rzadko przeszkadza obcokrajowcom, którzy zajmują się swoimi sprawami. Jeśli masz na myśli inne interesy, pamiętaj, że policja jest tutaj zwykle sędzią, ławą przysięgłych i katem; stąpaj ostrożnie.

Tylne drzwi do Europy[]

Dotarcie do Europy nigdy nie było trudne. Francja, Wielka Brytania i Holandia automatycznie przyjęły obywateli swoich byłych kolonii; Hiszpania udzieliła schronienia wszystkim mieszkańcom Ameryki Łacińskiej, którzy przekroczyli ocean. Portugalia przyjęła Brazylijczyków. Plaga wyniszczająca zmieniła to wszystko, chociaż trend dawkowania granicznego rozpoczął się wcześniej. Teraz obcokrajowcy muszą przejść rygorystyczną kontrolę, aby dostać się do kraju, nawet jeśli posiadają wizę turystyczną. Pozwolenia na pracę są bardzo trudne do zdobycia, a obywatelstwo jest dla obcokrajowca niemal nieosiągalne. Niektóre narodowości są z różnych powodów specjalnie kontrolowane i wzbudzą większe oficjalne zainteresowanie: USA, Japonia, Nowa Afryka, Chiny i wszystkie kraje arabskie. Aby jednak pomóc wymagającemu przedsiębiorcy, Europa ma dwa słabe punkty umożliwiające obcokrajowcom wejście do Euronieba. Jedna z nich, Wielka Brytania, ma swoje własne ryzyko i tak wiele wad, że nie będę się nad tym rozwodzić. Druga, choć daleka od doskonałości, to najlepsza droga do Europy, jeśli nie masz zamiaru turystyka, ale chaos: Grecja. W Grecji panuje korupcja i dlatego w górach jest tak wielu Greków. Przy wystarczającej ilości pieniędzy (tylko Eb) i odpowiednim nastawieniu, omici, możesz tu dostać wszystko. Jeśli chodzi o konkretny problem dostania się do WE, istnieje kilka możliwości. Jeśli dysponujesz znaczną ilością pieniędzy (być może wsparcie korporacyjne?), najlepszym sposobem jest przelot samolotem przez lotnisko w Atenach. Uzyskaj wizę turystyczną (wiza „na miejscu” kosztuje od 1000 do 10 000 euro) i przedłuż ją w razie potrzeby (kiedy pytanie lub co trzy miesiące w poważnych częściach Europy). Wszelkie wyposażenie wniesione do samolotu może przejść przez odprawę celną z „podatkiem” zależnym od tego, co według agenta celnego przewozisz. Posiadając wizę turystyczną nie można legalnie otrzymać zapłaty za świadczone usługi, dlatego warto wcześniej założyć konto w jakimś raju podatkowym. Jeśli jesteś tak sławny, że nie możesz wejść na pokład samolotu lub brakuje ci gotówki, istnieją inne możliwości. Preferowanym sposobem taniego transportu ładunku (i ludzi) jest statek. Na Morzu Egejskim jest tak wiele wysp, że nie da się ich wszystkich kontrolować. Więc po prostu wsiadasz na statek płynący do Grecji (odpowiedni rodzaj statku, Streetdeal lub Streetwise 15+) w Kairze, Tunisie, Szanghaju lub. .. Zwykle statek będzie potrzebował dodatku w wysokości 200-500 eb, aby dostać się na brzeg bez powiadamiania urzędu celnego, ale nawet jeśli cię złapią, czysta głowa i kilkaset euro uratuje ci tyłek. W Grecji jest wielu ludzi chętnych do pracy dla osób pozbawionych dokumentów elektronicznych, choć żadna z tych prac nie jest przyjemna. Pracuj ciężko, a być może otrzymasz pozwolenie na pracę tymczasową od Komisji Europejskiej. Najlepsi fałszerze są blisko Aten i są dobrzy, ponieważ używają prawdziwych dokumentów (czasami pracując jako biurokraci w rzeczywistych agencjach!), Więc możesz zalegalizować swoje dokumenty, gdy tylko zdobędziesz trochę pieniędzy. Trzeci sposób to droga lądowa. Jego główną zaletą jest to, że jest rzadziej używany. Wybierz się do Turcji (kraju niewielu przepisów) lub na Bałkany (bardziej niebezpieczne) i skontaktuj się z jednym z wielu przejść granicznych. Większość z nich zaopatruje ruchy partyzanckie w północnej Grecji, ale to może być użyteczną przykrywką. Jeśli jesteś przeciwny Komisji Europejskiej lub zwolennik niepodległości (lub potrafisz to udawać), to jest twoja przepustka. Wiele z tych operacji przeprowadzi cię przez darmo, a oni poradzą sobie z papierami w przypadku pracy pod przykrywką. Dojazd do Grecji to tylko połowa problemu. Teraz trzeba uniknąć problemów z żandarmerią, znaleźć pracę i pamiętać, że Interpol nie jest głupcem. Wiedzą, jaką dziurę mają w Grecji, więc każdy, kto stamtąd przyjedzie, będzie poddany bardziej rygorystycznej kontroli niż inni euro, choć znacznie mniej niż typowy Amerykanin prosto z Nowego Jorku. Nieszczelna natura greckiej granicy zamieniła ją w idealną stację przesiadkową dla najemników. Do Grecji może przyjechać każdy, można tam kupić wszystko, czego potrzeba, a potem można się schronić. Jest to ulubione miejsce rekrutacji w Europie do prowadzenia niezaprzeczalnych operacji, strajków chirurgicznych lub operacji paramilitarnych na całym świecie. Pamiętaj, że wysokie wydatki powodują, że zyski z tych operacji są nieco niskie, a ryzyko jest zwykle dość duże, ale jeśli uda ci się tutaj, uda ci się wszędzie, jak mówią. Grecja jest w rzeczywistości bardzo popularna wśród netrunnerów, ponieważ obecność Netwatch jest niewielka, a zespoły reagujące na śledzenie są powolne i podatne na przekupstwo. Grecja to także dobre miejsce na wydostanie się z Europy. Jego położenie geograficzne jest blisko Azji i Afryki, a jeśli łaskoczesz GNRC, partyzantów lub EBM, możesz opuścić tę samą drogę, którą weszłeś.

Advertisement