Cyberpunk Wiki
Advertisement
Miękko na nogach. Głowa cały czas w ruchu!

Fred McVeigh – trener boksu, sprzedawca broni białej przebywający na terenie Megabloku H10 podokręgu Little China w dzielnicy Watson, a także postać występująca w Cyberpunk 2077.

Pochodzenie i powiązania[]

Fred McVeigh był zwykłym cywilem, który interesował się boksem. W przeszłości stoczył wiele walk, ale ostatecznie zrezygnował z tego. Na stare lata refleks nie był już ten sam co kiedyś i mężczyzna odnosił porażki podczas starć. Ostatecznie postanowił zostać trenerem boksu[1].

Osobowość[]

Fred McVeigh okazywał zamiłowanie względem boksu. Z tego powodu okazyjnie nabył bota wojskowego, z którym trenował. Mężczyzna potrafił również żartować, więc nie można było nazwać go szczególnie poważnym. Jako trener, potrafił bardzo szybko zobaczyć w kimś potencjał.

Biografia[]

Cyberpunk 2077[]

Fred McVeigh przebywał na prowizorycznym obszarze treningowym na terenie Megabloku H10. Kiedy tylko zauważył V, przywołał go do siebie, by pochwalić się swoim botem do sparingu, z którym przed chwilą ćwiczył umiejętności bokserskie. Wyraził chęć zobaczenia, jak główny protagonista poradzi sobie z maszyną. Kiedy Bohater zapytał skąd wziął bota, mężczyzna odpowiedział żartem, że przybłąkał się do niego na ulicy. Maszyna miała takie, smutne oczy, że nie mógł oprzeć się myśli przygarnięcia jej. Koniec końców na poważnie stwierdził, że to wojskowy bot, którego nabył okazyjnie, a jego znajomy zgodził się go trochę ulepszyć. Dzięki temu bot stał się świetnym narzędziem do treningów[1].

Fred McVeigh zaproponował, by V sprawdził swoje siły na bocie. W ten sposób zostało aktywowane zadanie poboczne Do krwi. Następnie trener poszedł usiąść na pobliskiej ławce, by obejrzeć potyczkę. Po zakończonej walce, Fred McVeigh stwierdził, że główny protagonista ma talent i zaproponował ustawienie walk, z których można czerpać spory dochód. Podczas rozmowy, V zastanawiał się czy trener nie chciałby znowu wrócić do boksowania, ale mężczyzna zauważył, że woli wydawać pieniądze na coś innego. Powiedział, że kiedyś trzeba zacząć korzystać z życia.

Fred McVeigh uważał, że V świetnie nadaje się na ring i może daleko zajść, a zwłaszcza, jeżeli skorzysta ze wszczepów. Dodał, że walki nie są legalne, ale za to bardzo dochodowe. Zaproponował układ, w którym trener otrzymuje niewielki procent z wygranej głównego protagonisty, a Bohater zgarnia całą resztę. Mężczyzna wytłumaczył, że walki odbywają się w różnych miejscach. Zadaniem V było wybranie gdzie chce jechać i ustalenie wysokości zakładu. Fred McVeigh nadmienił, że jeżeli głównemu protagoniście uda się pokonać wszystkich, wówczas dostanie wtedy szansę, by walczyć w wielkim finale. W tamtym momencie, V mógł jednak walczyć wyłącznie w Kabuki, ponieważ NPCD odcięło Watson od innych dzielnic z powodu kwarantanny. Na koniec, Fred McVeigh życzy powodzenia V i zauważył, że mocno w niego wierzy. Nakłonił go, by pokazał miastu na co go stać. Niedługo potem, Bohater otrzymał wiadomość od trenera, który skrótowo opisał przeciwników.

Powiązane zadania[]

  • Do krwi.

Przypisy

Advertisement