Cyberpunk Wiki
Advertisement
Ciągle to samo, do porzygu, ale tak się wygrywa wojny.

Frank – stary znajomy V na korporacyjnej ścieżce życia, a także postać występująca w Cyberpunk 2077.

Pochodzenie i powiązania[]

Frank zapoznał się z V podczas „Zamieci”, na Wschodnim Wybrzeżu. Od tamtej pory pozostaje jego starym znajomym. To pracownik Arasaki, a jego przełożoną jest Susan Abernathy.

W przeszłości, Frank brał udział w operacji „Cargo” na terenie Kapsztadu w ramach dozbrajania lokalnych konfliktów w Afryce. Mężczyzna wraz ze swoim oddziałem zrzucał do oceanu skrzynie pełne karabinów, które trzeba było wyławiać pożyczonymi kutrami rybackimi[1].

Biografia[]

Cyberpunk 2077[]

V spotyka Franka w ramach zadania Zawsze masz przejebane i może z nim porozmawiać, tym samym wypełniając cel opcjonalny. Mężczyzna wspomina moment, kiedy oboje się poznali. Główny protagonista nie wiedział, że jego stary znajomy jest w Night City i ciekawi go czym się aktualnie zajmuje.

Frank wspomina, że różnie bywa, a jeszcze tydzień temu był w Kapsztadzie. Zmienia jednak temat zauważając, że V pracuje aktualnie w kontrwywiadzie oraz wskazuje na problem związany z Frankfurtem. Wspomina również Arthura Jenkinsa, któremu podlega główny protagonista. Mężczyzna zastanawia się, czy szef Bohatera jest faktycznie takim skutecznym psychopatą, jak mówi większość, a zwłaszcza, że podobno ostatnio dość mocno szaleje[1]. V zauważa, że jego przełożony jest obecnie w trudnej sytuacji, ponieważ stracił awans i pyta się Franka o jego szefa. Mężczyzna nie kryje się z tym, że wykonuje pracę pod czujnym okiem Susan Abernathy. Dodatkowo stwierdza, że to właśnie ona wymyśliła, jak rozegrać Kapsztad i jest naprawdę dobra w tym, co robi. Natomiast V nie przepada za Susan Abernathy, ponieważ to właśnie za jej sprawą, Arthur Jenkins został pozbawiony awansu na Dyrektora Operacji Specjalnych. Frank uważa, że takie rzeczy powszechnie mają miejsce w korporacjach.

Główny protagonista może wypytać swojego starego znajomego na temat akcji w Kapsztadzie, wówczas Frank wspomina operację „Cargo” w ramach dozbrajania lokalnych konfliktów w Afryce. V zauważa, że zupełnie nie wiedział o powiązaniach mężczyzny z tą sprawą. Następnie V przerywa dyskusję twierdząc, że nie ma czasu dłużej rozmawiać, Frank odpowiada, że miło było go spotkać.

Powiązane zadania[]

Galeria[]

Przypisy

Advertisement