Cyberpunk Wiki
Advertisement
Wystąpił błąd w szablonie Ikony!

Elflines Online to gra MMORPG stworzona przez korporacje Segotari.

Opis[]

Przed 2045 rokiem gra Elflines Online stała się tytułem startowym dla nowego interaktywnego zestawu braindansowego RUSH REVOLUTION firmy Segotari. Gra zyskała sporą popularność wśród mieszkańców Night City i poza nim.

Od czasu premiery, gra doczekała się pokolenia zainspirowanych fanów i powiększyła się o własny program telewizyjny, a także pluszowe zabawki i limitowaną edycję Karmy „Święte Zioła” (w tym kolekcjonerskie opakowanie) wyprodukowaną przez Continental Brands.

Grę można znaleźć na serwerach CitiNetu, gdzie gracze rywalizują o najlepsze przedmioty, jakie mogą zdobyć, i jako pierwsi zabijają bossów.

Program telewizyjny pod tytułem „The Elflands Online! Chronicles” był emitowany przez Network 54. Opisywano go jako tandetny, ale zaskakująco dobrze nakręcony. Był to serial o Daedalusie, netrunnerze, który zostaje uwięziony w mistycznym świecie fantasy po znalezieniu dziwnego nocnego targowiska, na którym załadował tajemniczy chip braindance.

Fabuła gry[]

Na długo przed wydarzeniami z gry, Elflandia, zamieszkana przez magiczne elfy, była chroniona przez bohatera. Jednak bohater zginął, a siły zła powróciły, by zniszczyć i przejąć krainę, przynosząc ze sobą plagę miazmy, która kradnie magię elfów. W czasach, w których rozgrywa się akcja gry, powstają nowi bohaterowie, którzy starają się przywrócić Elflandii dawną chwałę i mają nadzieję zostać nowym bohaterem krainy.

Jak grać[]

Segotari RUSH REVOLUTION

Segotari RUSH REVOLUTION®

Kopia Elflines Online kosztuje 50 eurodolarów, a za interaktywny zestaw słuchawkowy Segotari RUSH REVOLUTION® Braindance trzeba zapłacić kolejne 500 eurodolarów. Subskrypcja dla jednej postaci kosztuje 20 euro miesięcznie i jest zawarta w każdym stylu życia. Krawędziarze o wyższych stylach życia, mogą mieć dowolną liczbę postaci i prawie zawsze mogą zapłacić za usunięcie „Choroby Wskrzeszenia” ze swoich postaci bez konieczności dbania o koszty.

Waluta w grze nazywa się gp, a 100 gp można kupić za 1 €$ w dowolnym momencie gry, aby dokonywać zakupów online.

Uwagi[]

  • Walutą w grze jest Elf Buck, a jednym ze sposobów na ich zdobycie jest codzienny bonus za logowanie.

Ciekawostki[]

  • Elflines Online było częścią prima aprilisowego artykułu napisanego przez R. Talsorian Games 1 kwietnia 2021 roku.
Advertisement