Cyberpunk Wiki
Advertisement

Hurricane lub Huragan[1]broń występująca w Cyberpunk 2020, wyprodukowana przez korporację Constitutional Arms.

Pochodzenie[]

Karabin szturmowy został wyprodukowany przez firmę Constitutional Arms. Karabin szturmowy został zaprojektowany dla potrzeb jednostek policyjnych, które mają do czynienia ze szczególnie groźnymi przestępcami oraz jednostek kontroli tłumu, wymagających użycia specjalnego wyposażenia.

Niezawodność i siła broni przyciągnęła uwagę MaxTacu, który powszechnie używa śrutówki jako efektywnego systemu eliminacji cyberpsycholi w społeczeństwie[1].

Dane techniczne[]

Huragan jest automatyczną śrutówką, która posiada dwie lufy minimalizujące problemy związane z przegrzewaniem. Broń wyposażona jest także w magazyn bębnowy mieszczący 40 pocisków oraz montowany w kolbie hydrauliczny system niwelowania odrzutu, który umożliwia celne strzelanie siecią. Pociski powodują 4k6 uszkodzeń, a obrażenia nie są zmniejszane o połowę po przebiciu pancerza[1].

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 Geoff Pass, „Chronić i Służyć”. Copernicus Corporation, Warszawa 2000 (ang. R.Talsorian Games, Berkeley 1992), s. 37.
Advertisement