Attribute Body

2077

Budowa Ciała (BC) — cecha w grach Cyberpunk 2020 i Cyberpunk RED oraz atrybut w grze Cyberpunk 2077.

Budowa Ciała to fizyczna cecha bohaterów i postaci niezależnych, której wartość odzwierciedla siłę, wytrzymałość i kondycję ludzi.

Cyberpunk 2020[]

Information icon Osobny artykuł: Budowa Ciała (Cyberpunk 2020)

Siła, wytrzymałość i kondycja opierają się na budowie ciała. Budowa ciała określa, jak duże obrażenia możesz otrzymać bez uszczerbku na kondycji, jak duże ciężary możesz podnosić, jak daleko możesz rzucać, jak jesteś odporny na szok oraz jak duże uszkodzenia możesz zadać w ataku fizycznym. BC jest ważna dla wszystkich postaci, jednak największe znaczenie ma dla Solo i Nomady.

Cyberpunk RED[]

Information icon Osobny artykuł: Budowa Ciała (Cyberpunk RED)

Twój rozmiar, wytrzymałość, zdolność przeżycia i zachowania przytomności dzięki masie, budowie lub innym czynnikom. Tej Cechy używa się także, wyliczając liczbę obrażeń, jakie może przyjąć Postać.

Cyberpunk 2077[]

Information icon Osobny artykuł: Budowa Ciała (Cyberpunk 2077)

Budowa Ciała określa twoją siłę i wytrzymałość.

Pozwala rozwijać Atuty zwiększające biegłość w posługiwaniu się strzelbami, lekkimi karabinami maszynowymi i bronią obuchową oraz przekraczać limit Zdrowia. Odpowiednio wysoka wartość Budowy Ciała umożliwia otwieranie niektórych drzwi siłą, wyrywanie wieżyczek oraz korzystanie ze specjalnych opcji dialogowych, dzięki którym możesz zagrozić rozmówcy, a także wykazać się wiedzą i doświadczeniem solo.

Każdy kolejny poziom Budowy Ciała zapewnia +2 punkty Zdrowia.