Cyberpunk Wiki
Advertisement

Declan Griffin znany jako Brick – przywódca Maelstromu, który został pokonany przez Royce'a, a także postać występująca w Cyberpunk 2077.

Pochodzenie i powiązania[]

Brick należał do Maelstromu, gdzie pełnił rolę szefa gangu. Mając jeszcze władzę, Brick zawarł umowę z fixerem, Dexterem DeShawnem w sprawie sprzedaży Flatheada. W późniejszym czasie został zdegradowany przez Royce'a, który objął władzę i uwięził go w pomieszczeniu znajdującym się na terenie All Foods. Kod dostępu otrzymały tylko 3 osoby: Tommi, Dum Dum oraz Bjorn. Royce powiedział jednak wszystkim członkom gangu, że Declan Griffin nie żyje[1].

Osobowość[]

Brick nie stronił od nielegalnych działań i stręczycielstwa. Jednak w przeciwieństwie do Royce’a potrafił wywiązać się z zawartych umów, a jego obietnice nie były puste.

Biografia[]

Cyberpunk 2077[]

W All Foods, V mógł opcjonalnie po raz pierwszy spotkać Declana Griffina. Mężczyzna był uwięziony w pomieszczeniu, które było zabezpieczone minami i kodem dostępu. Jedna z wiadomości na pobliskim laptopie zawierała odpowiednią kombinację cyfr. Oprócz tego, główny protagonista mógł również wcześniej wyłączyć zabezpieczenia związane z minami[1].

Jeżeli V postanowił uwolnić byłego przywódcę gangu, wówczas Brick ucieszył się, że wreszcie jest wolny. Zapytany o to, czy długo go przetrzymywano, mężczyzna odpowiedział, że kilka dni, ale stracił rachubę czasu. Dodał również, że jego ludzie próbowali mu pomóc. Jednak Royce wpakował wszystkich do suszarki mikrofalowej i kazał mu patrzeć na ich śmierć. V wyjaśnił, że przyszedł do All Foods przez niego, ponieważ Dexter DeShawn kupił od niego Flatheada. Na koniec, Brick stwierdził, że spłaca swoje długi, lecz obecnie nie ma zbyt wielu opcji. Dodał, że jeżeli jeszcze kiedyś spotka się z V, wówczas będzie pamiętał o tym, co dla niego zrobił.

Powiązane zadania[]

  • Bilet wstępu.

Ciekawostki[]

  • Kod do pomieszczenia, w którym jest uwięziony to: 9691.

Przypisy

Advertisement