Cyberpunk Wiki
Advertisement

Brazylia, oficjalnie Federacyjna Republika Brazylii, jest największym krajem w Ameryce Południowej i Ameryce Łacińskiej.

Na powierzchni 8,5 miliona kilometrów kwadratowych i z ponad 211 milionami ludzi, Brazylia jest piątym co do wielkości krajem na świecie pod względem powierzchni i szóstym pod względem liczby ludności.

W 2077 r. Brazylia zawarła umowę z SovOil w sprawie praw do wydobycia i infrastruktury w kraju, jednak członkowie brazylijskiej agencji wywiadowczej byli przeciwni tej umowie.

Uwagi[]

  •    Korporacja Arasaka ma swoją Szkołę Operacji w Dżungli gdzieś w kraju.
  •    W 2074 roku, w Rio de Janeiro, śledztwo Arasaki zniszczyło komórkę terrorystyczną, która miała tam miejsce. Żołnierze Arasaki zabili wszystkich odpowiedzialnych za to terrorystów i zakończyli serię ataków, z którymi borykał się kraj. Takie informacje są ogłaszane na dużym ekranie nad windami Night City Arasaka Tower, który wyświetla ciągłe osiągnięcia korporacji Arasaka.
  •    W wiadomości "WATCH OUT", znalezionej podczas Gig: Hot Merchandise, ujawniono, że Animals mają klienta o imieniu Wagner Nascimento w Brazylii, czekającego na dostawy broni jailbreakowanej bez możliwości śledzenia. Jest to najprawdopodobniej odniesienie do brazylijskiego filmu "Elite Squad" i jego głównego bohatera, kapitana Nascimento, granego przez Wagnera Mourę.
  •    Brazylijczycy pojawiający się w grze Cyberpunk 2077 i jej rozszerzeniach to Ozob Bozo, a także brazylijscy agenci wywiadu Mark Bana i Steven Santos.
  •    Kapral William Hare był byłym żołnierzem Militechu, który służył w Brazylii, jak ujawniono w Gig: Backs Against the Wall.
Advertisement