Cyberpunk Wiki
Advertisement
Artykuł dotyczy Cyberpunk 2013 Artykuł dotyczy Cyberpunk 2020

Bes Isis, dawniej Nancy Hartley[1] – postać z Cyberpunk 2020.

Biografia[]

Nancy Hartley była klawiszowcem zespołu Samurai, gdzie grała z takimi osobistościami jak Johnny Silverhand czy Kerry Eurodyne. Jednak w roku 2008 została ona zatrzymana i uwięziona na siedem miesięcy za wyrzucenie swojego toksycznego męża przez okno z 82[2][3] piętra. Podczas jej pobytu w więzieniu zespół rozpadł się, kiedy członkowie nie wytrzymali okresu stagnacji i każdy z nich poszedł w swoją stronę[4].

Po wyjściu z więzienia Nancy zmieniła nazwisko na Bes Isis i podjęła pracę w Network News 54 jako dziennikarka. Z czasem stała się jedną z najbardziej znanych osobistości w mediach[4]. W roku 2011 Bes była w Mexico City, gdzie przygotowywała historię o podziemiu nomadów w tym rejonie, w tym o zespole z 1990 Uzasadnione zabójstwo, gdzie dowiedziała się od szesnastoletniego żołnierza, że 600 000 robotników nomadów wędruje właśnie z Południowej Ameryki po utracie pracy. Wracali 3000 mil do domu do Stanów. Bes wraz z zespołem wyruszyła z nomadami na tak zwany Długi Marsz, podczas którego przez pół roku żyli i pracowali wśród nich, a dwóch członków Uzasadnionego zabójstwa zginęło w jednej z potyczek. Po powrocie do Ameryki Bes wydała dobrze udokumentowaną historię o Długim Marszu, za którą dostała nagrodę Pulitzera[5].

Przypisy

Advertisement