Cyberpunk Wiki
Advertisement
Już pierwsze spojrzenie mówi nam, że Sandpiper jest zupełnie odmienny od innych motocykli.

Bell Sandpiper – motocykl sportowy występujący w Cyberpunk 2020.

Pochodzenie[]

Bell Sandpiper został wyprodukowany przez amerykańską korporację Bell. Od momentu wyprodukowania motocyklu, wiele osób zaczęło uważać, że jest to jednomiejscowy, dwukołowy samochód sportowy. Bell Sandpiper stał się niezwykle atrakcyjną ofertą firmy[1].

Dane techniczne[]

Bell Sandpiper charakteryzuje się nowatorskim sposobem połączenia ramy i silnika. Siedem niezależnych mocowań pozwala lepiej rozłożyć napięcia materiałowe pojawiające się w trakcie jazdy. Sztywna rama zwiększa również sterowność pojazdu.

Motocykl został skonstruowany w taki sposób, że kierowca jest całkowicie odsłonięty przez zamykaną od przodu plastykową przesłonę. Hydrauliczne wspomaganie, pozwala na hermetyczne zamknięcie kokpitu, co przydaje się podczas ulew, ale odrobinę zmniejsza pole widzenia. Kwarcowe halogenowe reflektory, znajdują się tuż przed modularnymi sensorami przechyłu. W celu amortyzowania zadrapań podczas ostrych zakrętów, Bell Sandpiper posiada dwa horyzontalne mini koła po obu stronach kadłuba.

Bell Sandpiper posiada również hamulce tarczowe oraz sprężynowe, niezależnie zwieszone resory, co pomaga kierowcy podczas wypadku. Motocykl jest duży i ciężki, jak na pojazd tego rodzaju, z bardzo długim podwoziem. Istnieje możliwość nabycia cywilnego systemu kontroli środowiska za 500 E$, które kontroluje ogrzewanie, klimatyzację i wilgotność, ale nie zawiera filtrów i zabezpieczeń przed gazami jak w przypadku modelu wojskowego[1].

Wyposażenie specjalne[]

Bell Sandpiper jest wyposażony w dobudowaną karoserię, usztywnioną ramę (WS 36), hamulce tarczowe, halogenowe reflektory wysokiej mocy, cybernetyczne sterowanie, system antywłamaniowy Shocker, system amortyzacji dla kierowcy (WB 40 przeciwko kolizjom), cywilny system kontrolo środowiska[1].

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 Scott Taylor, „Solo of Fortune 2”. Copernicus Corporation, Warszawa 1997 (ang. R.Talsorian Games, Berkeley 1994), s 86.
Advertisement