Cyberpunk Wiki
Advertisement
Artykuł dotyczy Cyberpunk 2020 Artykuł dotyczy Cyberpunk Red Artykuł dotyczy Cyberpunk 2077

Anders Hellman jest wyższym rangą bioinżynierem, najbardziej znanym ze swojej przywódczej roli w tworzeniu Relic'u.

Biografia[]

Wczesne POCZĄTKI[]

Anders Hellman był ekspertem w dziedzinie sieci neuronowych i miał pod swoim nazwiskiem wiele udanych patentów. Był uważany za jeden z kamieni milowych rozwoju projektu naukowego Arasaka. Jego najważniejszą rolą w megakorporacji było kierowanie rozwojem projektu Relic jako jego dyrektora. Korzystając z kodu źródłowego Soulkillera, Hellman stworzył nową technologię, która jest w stanie komunikować się z konstruktami osobowości. Jego wynalazek, niezależnie od tego, że był sławnym przełomem, pozostawał ogólnie kontrowersyjnym tematem.

Podczas pracy z dyrektorem projektu Relic miał osobisty kontakt z Saburo Arasaką i jego dziećmi, będąc po imieniu z Hanako Arasaką.

2077[]

W 2077 prototyp Relic'a został skradziony przez Yorinobu Arasakę i zabrany do Konpeki Plaza w Night City. W pewnym momencie Hellman skontaktował się z nim, aby ostrzec go, że biochip nie jest gotowy lub sprawny i że powinien skonsultować się ze swoim ojcem Saburo przed podjęciem działań. W późniejszej rozmowie telefonicznej Hellman wyraził obawy dotyczące odpowiedzialności Yorinobu. Yorinobu nie okazał współczucia, zamiast tego narzekał na swojego ojca i chciał tylko sprawdzić wysłane przez niego notatki. Przypuszczalnie w wyniku tego Hellman zaalarmował Saburo o kradzieży biochipu, co doprowadziło go i Hanako Arasakę do podróży do Night City na statku Kujira. Uwięziony między młotem a kowadłem Hellman zaczął negocjować status z Kang Tao.

Advertisement